Často kladené otázky
1. Je možné vrátenie tovaru?
- Áno, vrátiť sa môžete do 30 dní od prijatia objednaného produktu. Ďalšie informácie a podrobnosti nájdete tu:
Vrátenie tovaru - Glamourcollection.sk
2. Sú produkty predmetom možnosti reklamácie?
- Áno, na každý produkt zakúpený v Glamourcollection.sk sa vzťahuje záruka po dobu dvoch rokov.
Obchodné podmienky - Glamourcollection.sk
3. Sú výrobky originálne?
- Áno, všetky produkty, ktoré predávame, sú originálne a pochádzajú priamo od výrobcov. Garantujeme ich originalitu.
4. Je Glamourcollection.sk registrovaný obchod?
- Áno, Glamourcollection.sk je legálne fungujúca spoločnosť, ktorá bola založená v roku 2022.
5. Zasielate zásielky na dobierku?
- Áno, náš internetový obchod ponúka možnosť platby na dobierku.
6. Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?
- Za svoju objednávku môžete zaplatiť online cez platobnú bránu ShoptetPay alebo na dobierku.
7. Má Glamourcollection.sk kamennú predajňu?
- Glamourcollection.sk prevádzkuje iba online eshop, nemáme kamennú predajňu.
8. Cez ktoré spoločnosti odosielate objednávky?
- Odosielame cez Packetu (CZ zásilkovna) do výdajných miest alebo kuriérom na adresu.
9. Ako vás môžem rýchlo kontaktovať?
Odpovieme vám čo najrýchlejšie prostredníctvom Instagramu: glamourcollection_sk
Môžete tiež napísať na našu firemnú e-mailovú adresu: info@glamourcollection.sk
Snažíme sa, aby bol čas odozvy čo najkratší, preto odpovedáme aj mimo štandardnej pracovnej doby, žiadame vás však o trpezlivosť a neopakovanie správ, ak od odoslania žiadosti neuplynulo viac ako 24 hodín.